я для себя нашла четкие рекомендации созданные нашим украинским министерством (выкладываю тут, простите только на украинском языке) Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
I. Початковий - рівень навчальних досягнень
1 БАЛ Учень (учениця) розрізняє об'єкти вивчення
2 БАЛ Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення
3 БАЛА Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання
II. Середній - рівень навчальних досягнень
4 БАЛА Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію
5 БАЛІВ Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило
6 БАЛІВ Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком
III. Достатній - рівень навчальних досягнень
7 БАЛІВ Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії
8 БАЛІВ Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності
9 БАЛІВ Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією
IV. Високий - рівень навчальних досягнень
10 БАЛІВ Учень (учениця) має повні, глибокі знання, здатний(а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення
11 БАЛІВ Учень (учениця) має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми
12 БАЛІВ Учень (учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення
Добавлено (07.01.2010, 21:23)
---------------------------------------------
перевод переводчиком он-лайн
не судите строго
Общие критерии оценивания учебных достижений учеников
I. Начальный - уровень учебных достижений
1 БАЛЛ Ученик (ученица) различает объъекти изучение
2 БАЛЛ Ученик (ученица) воспроизводит незначительную часть учебного материала, имеет нечеткие представления об объъект изучении
3 БАЛЛА Ученик (ученица) воспроизводит часть учебного материала; с помощью учителя выполняет элементарные задания
II. Средний - уровень учебных достижений
4 БАЛЛА Ученик (ученица) с помощью учителя воспроизводит основной учебный материал, может повторить по образцу определенную операцию, действую
5 БАЛЛОВ Ученик (ученица) воспроизводит основной учебный материал, способный с ошибками и неточностями дать определение понятий, сформулировать правило
6 БАЛЛОВ Ученик (ученица) обнаруживает знание и понимание основных положений учебного материала. Ответ его(ее) правилен, но недостаточно осмысленная. Умеет применять знание при выполнении заданий по образцу
III. Достаточный - уровень учебных достижений
7 БАЛЛОВ Ученик (ученица) правильно воспроизводит учебный материал, знает основополагающие теории и факты, умеет приводить отдельные собственные примеры в подтверждение определенных мыслей, частично контролирует собственные учебные действия
8 БАЛЛОВ Знания ученика (ученицы) являются достаточными, он (она) применяет изученный материал в стандартных ситуациях, пытается анализировать, устанавливать самые существенные звъъязки и зависимость между явлениями, фактами, делать выводы, в целом контролирует собственную деятельность. Ответ его (ее) логический, хотя и имеет неточности
9 БАЛЛОВ Ученик (ученица) хорошо владеет изученным материалом, применяет знание в стандартных ситуациях, умеет анализировать и систематизировать информацию, использует общеизвестные доказательства с самостоятельной и правильной аргументацией
IV. Высокий - уровень учебных достижений
10 БАЛЛОВ Ученик (ученица) имеет полные, глубокие знания, способный(а) использовать их в практической деятельности, делать выводы, обобщение
11 БАЛЛОВ Ученик (ученица) имеет гибкие знания в пределах требований учебных программ, аргументированно использует их в разных ситуациях, умеет находить информацию и анализировать ее, ставить и розвъъязувати проблемы
12 БАЛЛОВ Ученик (ученица) имеет системные, крепкие знания в объеме и в пределах требований учебных программ, осознанно использует их в стандартных и нестандартных ситуациях. Умеет самостоятельно анализировать, оценивать, обобщать овладевшим материалом, самостоятельно пользоваться источниками информации, принимать решение