|
1.
Орг. момент
2.
Основной этап
3.Итог
урока
|
1,
2, 3, 4
T:
Clap your hands and say “Hello’
Please
check if you are ready for our lesson. You should have a book,
please show me it, a copy book, a pencil case.
T:
Look at the board and say what we are going to speak about?
-
What would you like to do today?
P:
We’d like to develop speaking skills.
P:
Get new information
T:
Today we’ll learn new words.
Look
and listen to me.
Repeat
it after me.
Close
your eyes. What word is missing
Read
this words
T:
What’s this?
Look
at the board and guess the missing letter.
Do
the crossword
Let’s
relax a little and remember our poem “Run …run..
111
Run, run, run
222Go
to the zoo
333
Climb a tree
444
Touch the floor
555
Swim and dive
678
That was great
9
and
10 Count
again!
Рефлексия.
Ребята,
а чему мы с вами сегодня научились?
Что нового мы узнали?
Our
lesson is over.
|
Приветствуют
учителя,
друг
друга.
Проверяют
готовность к уроку, настраиваются на
рабочий лад.
Формулируют
тему и ставят цель урока.
Повторяют
слова от громкого к тихому
Повторяют
слова
Отработка
слов
Активизация
долговременной памяти, произвольного
внимания
Смотрят
на картинки и отвечают на вопрос
Выполняют
упражнение (вставляют пропущенную
букву)
Выполняют
кроссворд
Динамическая
пауза
Дети
делают вывод.
|